Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шовш К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Шовш К. 
Основні суперечності технологізації інформаційної культури вчителя [Електронний ресурс] / К. Шовш // Вища освіта України. - 2015. - № 3. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_3_6
Розглянуто питання використання мультимедійних програмних навчальних засобів (ПЗ) у процесі підготовки майбутніх спеціалістів. Подано рекомендації щодо створення електронного підручника. Викладено результати дослідження мультимедійних засобів навчання з економічних дисциплін, що пропонуються на ринку навчальних мультимедіа продуктів. Зазначено показники, за якими проводилось дослідження, а саме: форма надання навчальної інформації; структуризація навчального матеріалу; наявність декількох рівнів складності навчального матеріалу; наявність та функціональні можливості ілюстративного матеріалу; наявність функціональних можливостей ПЗ, зумовлених рівнем інтерактивності, можливістю вибору освітніх траєкторій, інтерактивною комп’ютерною графікою, автоматизацією контролю засвоєння навчального матеріалу, зручність призначеного для користувача інтерфейсу ПЗ. Наголошено на неефективності організації електронних мультимедійних підручників, яка ґрунтується на відтворенні друкованих аналогів. Зазначено, що в цілому в розглянутих мультимедійних ПЗ з навчальних дисциплін не реалізовано багато функціональних можливостей. Перераховано ті з них, що можуть бути надані сучасними засобами мультимедіа. Констатовано, що стратегія упровадження інтернеттехнологій, створення корпоративних мереж і віртуальних лабораторій, які дозволяють у реальному часі виконувати експериментальні дослідження в процесі аудиторних занять, має бути спрямована на інтеграцію інформаційних ресурсів освіти, науки, а також інших галузей суспільної діяльності. Рассмотрены вопросы использования мультимедийных программных учебных средств (ПС) в процессе подготовки будущих специалистов. Даны рекомендации по созданию электронного учебника. Изложены результаты исследования мультимедийных средств обучения по экономическим дисциплинам, предлагаемых на рынке обучающих мультимедиа продуктов. Указаны показатели, по которым проводилось исследование, а именно: форма предоставления учебной информации; структуризация учебного материала; наличие нескольких уровней сложности учебного материала; наличие и функциональные возможности иллюстративного материала; наличие функциональных возможностей ПС, обусловленных уровнем интерактивности, возможностью выбора образовательных траекторий, интерактивной компьютерной графикой, автоматизацией контроля усвоения учебного материала, удобство пользовательского интерфейса ПС. Отмечена неэффективность организации электронных мультимедийных учебников, которая основывается на воспроизведении печатных аналогов. Отмечено, что в целом в рассматриваемых мультимедийных ПС по учебным дисциплинам не реализовано много функциональных возможностей. Перечислены те из них, которые могут быть предоставлены современными средствами мультимедиа. Констатировано, что стратегия внедрения интернеттехнологий, создание корпоративных сетей и виртуальных лабораторий, позволяющих в реальном времени выполнять экспериментальные исследования в процессе аудиторных занятий, должна быть направлена на интеграцию информационных ресурсов образования, науки, а также других отраслей общественной деятельности.The questions of the use of multimedia educational software tools (ST) in the process of training of future specialists. Recommendations on the creation of the electronic textbook. The results of the study of multimedia training tools for economic subjects on the market of educational multimedia products. These indicators, which conducted the study, namely the form of educational information; structuring of educational material; there are several levels of complexity of educational material; the presence and functionality of illustrative material; availability features substation caused the level of interactivity, choice of educational paths, interactive computer graphics, automation control of Learning, the convenience of the user interface of the ST. It noted the inefficiency of the organization of electronic multimedia textbooks, based on the written counterparts. It is noted that in general in these multimedia ST of academic disciplines not implemented a lot of functionality. Listed those that can be provided with modern multimedia. It was stated that the implementation strategy internettehnology, the creation of corporate networks and virtual laboratories that allow real-time to carry out pilot studies in the process of classroom instruction, should be aimed at the integration of information resources of education, science and other branches of social activity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 499.524 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Шовш К. 
Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема [Електронний ресурс] / К. Шовш // Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_4_7
Підкреслено проблему інформатизації освіти в контексті формування у вчителя інформаційної культури та здатності передати її учням. Зазначено про роль індивідуальної світоглядно-ціннісної позиції щодо ролі і використання новітніх інформаційних технологій. Висвітлено значення інформаційної культури для інноваційного розвитку національної освіти. Виявлено, що підготовка компетентних педагогів передбачає розвиток інформаційної культури, грамотності та освіченості, що відповідають рівню інформатизації суспільства. Подчеркнута проблема информатизации образования в контексте формирования у учителя информационной культуры и способности передать ее ученикам. Отмечена роль индивидуальной мировоззренчески-ценностной позиции относительно значения и использования новейших информационных технологий. Освещен смысл информационной культуры для инновационного развития национального образования. Выявлено, что подготовка компетентных педагогов предусматривает развитие информационной культуры, грамотности и образованности, соответствующих уровню информатизации общества.Emphasis of informatization of education in the context of the problem of formation of information culture of teachers and students the ability to transfer it. The role of individual ideologically-valuable position on the meaning and use of new information technologies. It illuminated the meaning of information culture for innovative development of national education. It was found that the preparation of qualified teachers provides for the development of information culture, literacy and education, appropriate to the level of informatization of society.
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.433 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Шовш К. С. 
Інформаційна культура педагога: проблеми визначення та формування [Електронний ресурс] / К. С. Шовш // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. - 2015. - № 1-4. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srutip_2015_1-4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.776 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шовш К. С. 
Реалізація інформаційної культури вчителя як необхідної умови конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / К. С. Шовш // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 2. - С. 222-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2017_2_70
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.55 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шовш К. 
Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації [Електронний ресурс] / К. Шовш // Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2017_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 911.459 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шовш К. 
Створення інформаційної інфраструктури та комп’ютерної бази навчального середовища ВНЗ [Електронний ресурс] / К. Шовш // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 134. - С. 242-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2017_134_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.249 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Джура О. Д. 
Роль неперервної освіти у формуванні академічної культури педагогічних працівників у ЗВО [Електронний ресурс] / О. Д. Джура, Н. М. Рідей, К. С. Шовш, А. В. Білецька // Освітній дискурс. - 2020. - Вип. 19. - С. 7-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2020_19_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.657 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кузьмінський А. І. 
Управління закладом освіти: теоретичні засади [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, І. І. Орос, Т. П. Кучай, І. М. Силадій, К. С. Шовш, Г. Б. Іванченко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 3(1). - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2022_3(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 868 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Біда О. А. 
Роль дослідницької компетентності при підготовці майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. А. Біда, О. В. Сироєжко, К. С. Шовш // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 206. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_206_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 725.286 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Шовш К. С. 
Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти [Електронний ресурс] / К. С. Шовш, О. А. Біда, А. І. Маргітич // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2022. - Вип. 207. - С. 376-380. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2022_207_81
Попередній перегляд:   Завантажити - 714.299 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кузьмінський А. І. 
Модернізація професійної підготовки майбутніх керівників закладів освіти [Електронний ресурс] / А. І. Кузьмінський, І. І. Орос, Т. П. Кучай, К. С. Шовш, І. М. Силадій, О. А. Біда // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2022. - Вип. 66. - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2022_66_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 526.515 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Біда О. А. 
Підготовка майбутнього вчителя початкової школи під час реформування педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. А. Біда, К. С. Шовш, І. Л. Радик, Д. І. Шімон, Т. П. Кучай // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2023. - Вип. 67. - С. 65-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2023_67_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 732.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кучай Т. П. 
Використання інноваційних технологій при підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. П. Кучай, К. С. Шовш, А. П. Чичук, І. Ю. Гаврилюк, Т. С. Зорочкіна, І. К. Орбан // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2023. - Вип. 68. - С. 114-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2023_68_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 607.094 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського